Супровід комп’ютерних облікових систем

Мета аудиту інформаційної бази є перевірка коректності та повноти відображення у конфігурації облікової системи господарських операцій бухгалтерського, податкового, управлінського, виробничого, кадрового та розрахункового обліку, визначення причин виникнення помилок.

Аудит інформаційної бази облікової системи сприяє скороченню витрат на пошук та виправлення помилок в обліку, дає відповідь на питання коректності ведення обліку.

В результаті проведення аудиту складається документ, в якому відображаються виявлені проблеми, пропозиції щодо їх вирішення, висновок про коректність використання можливостей програмного продукту, пропозиції щодо модернізації програмного продукту відповідно до потреб бізнесу.

Компанія має достатній досвід у розробці наступних рішень:

бухгалтерський облік, управлінський облік, оперативний облік (в т. ч. оптовий склад, роздріб та ін.), логістика, консолідація, міжнародні системи GAAP, IFRS, виробництво, будівництво, кадровий облік, облік заробітної плати, CRM, взаємодії з іншими системами , галузеві рішення, поєднання із системою Клієнт-банк, WEB – розширення.

Виконання повного спектру робіт в облікових системах:

  • консультації на етапі підбору програмного продукту та його демонстрація;
  • постачання програмного забезпечення;
  • впровадження, супровід та оновлення програмного забезпечення;
  • розробка спеціалізованих рішень;
  • навчання користувачів та ІТ спеціалістів;
  • аудит бізнес процесів та оптимізація роботи ІТ системи, стрес-тести програм облікових систем.
Тарифний план К-ть
годин
Сума, грн Види робіт
Стандарт 5 5 500 Оновлення облікової системи, навчання
Стандарт+ 10 10 500 Оновлення облікової системи, навчання,
налаштування, програмування
Корпоративний 20 20 500 Будь-які види робіт в межах 20-ти годин
VIP більш 20 За домовленністю Будь-які види робіт в межах договору

Договір абонентського обслуговування облікової системи забезпечує гарантоване та своєчасне отримання оновлень конфігурації форм звітності та платформи облікової системи, а також консультацій наших фахівців щодо роботи із системою.

Для успішного вирішення проблем, що виникають під час оперативного та бухгалтерського обліку, освоєння нових інформаційних технологій, були розроблені тарифні плани, за допомогою яких можна вибрати для себе найбільш зручну та вигідну схему отримання комплексу послуг з абонентського обслуговування облікової системи.

Примітка:

  • У вартість планів не входить підписка на ІТС.
  • Термін дії договору  – 6, 12 місяців.
  • Оплата здійснюється у вигляді попередньої оплати.
  • Закриття виконаних послуг здійснюється по закінченню терміну дію пакету послуг.
  • Мінімальний обсяг роботи при виїзді  – 2 години.
  • Ціни вказані в гривнях без ПДВ.

Проводимо відновлення інформаційних баз даних облікової системи всіх версій як файлового так і SQL формату.

Усуваємо:

  • критичні помилки при завантаженні бази;
  • наслідки втручання комп’ютерних вірусів;
  • пошкодження бази внаслідок неправильної експлуатації комп’ютерної системи;
  • наслідки збоїв в устаткуванні;

Після відновлення бази даних облікової системи виявляємо та усуваємо вузькі місця у швидкодії системи, а також у її надійності.

Усі перелічені роботи проводяться після попередньої діагностики системи і не можуть гарантувати 100% відновлення даних в усіх без винятку випадків.

Багато підприємств вже давно використовують системи:

  • обміну даними з Клієнт-банком;
  • обмін інформацією зі своїми постачальниками/покупцями документами в електронному вигляді;
  • вивантаження прайс-листів і товарних позицій на свої корпоративні сайти та on-line надходження замовлень покупців із сайту;
  • надання своїм клієнтам на сайтах on-line послуги контролю і моніторингу за своїми активами;
  • подача електронної звітності в електронному вигляді, завантаження із інтернету бізнес інформації;
  • вивантаження облікових даних у свої глобальні облікові системи типу (Scada, SAP та ін. ).

Наші фахівці оперативно та якісно допоможуть Вам автоматизувати процеси обміну даними як on-line, так і off-line у ​​будь-якому форматі даних, що підтримується.

Питання інтеграції облікової системи з іншими бізнес-додатками зараз стоїть більш ніж актуальним, особливо у світлі розвитку інтернет ресурсів та розвитку електронного документовиробництва.

Мінімізація своїх витрат на виконання монотонних щоденних операцій та необхідність йти в ногу з часом вимагає від облікової системи не лише ведення бухгалтерського та податкового обліку, а й побудови інформаційної системи в рамках усього підприємства, підключення всіх етапів бізнес-процесів.

Заповніть форму для замовлення

Ваше имя (обязательно)

Ваш e-mail (обязательно)

Ваш номер телефона

Выберите нужные услуги

 Внедрение автоматизированной учетной системы.
 Аудит бизнес-процессов и информационных баз учетных систем.
 Автоматизация широкого спектра задач управления и учета на базе программных продуктов.
 Абонентское обслуживание учетных систем, поддержка и обучение.
 Восстановление баз данных учетных систем.
 Разработка модулей интеграции учетных систем с другими бизнес приложениями.
 Комплексная автоматизация бизнес-процессов.